Głównej zawartości

Komunikat alertu

  1. Data wpływu petycji: 02.02.2022 r.
  2. Przewidywany termin załatwienia petycji: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
  3. Dane podmiotu wnoszącego petycję: Rada Rodziców przy Zespole Szkół Pijarskich.
  4. Data zawiadomienia podmiotu wnoszącego petycję o sposobie załatwienia: 16.03.2022 r.
Dane dotyczące przebiegu postępowania:
PlikOpisRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (Odpowiedź na petycję.pdf)Odpowiedź na petycję.pdfOdpowiedź na petycję485 kB2022-03-16 12:462022-03-16 12:49
Pobierz plik (Odpowiedź na petycję OCR.pdf)Odpowiedź na petycję OCR.pdfOdpowiedź na petycję dla czytników143 kB2022-03-17 11:412022-03-17 11:41
Pobierz plik (Pismo Kuratorium Oświaty w sprawie przekazania petycji.pdf)Pismo Kuratorium Oświaty w sprawie przekazania petycji.pdfPismo w sprawie przekazania petycji527 kB2022-03-18 08:292022-03-18 08:29
Pobierz plik (Pismo przewodnie do petycji.pdf)Pismo przewodnie do petycji.pdfPismo przewodnie do petycji788 kB2022-03-18 08:312022-03-18 08:31
Pobierz plik (Petycja.pdf)Petycja.pdfPetycja2289 kB2022-03-18 08:342022-03-18 08:34
Pobierz plik (Petycja Kuratorium.pdf)Petycja Kuratorium.pdfPetycja do Kuratorium1866 kB2022-03-18 08:352022-03-18 08:35