Głównej zawartości

Komunikat alertu

  • Data wpływu petycji: 31-12-2021 r.
  • Przewidywany termin załatwienia petycji: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
  • Jawność danych dotyczących imienia i nazwiska, wyłączona na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.)
  • Przebieg postępowania: 13.01.2021 r. - skierowana do Komisji skarg, wniosków i petycji; posiedzenie Komisji skarg, wniosków i petycji - 08.03.2022 r.; sesja Rady Miejskiej w Elblagu - 17.03.2022 r.
  • Data zawiadomienia podmiotu wnoszącego petycję o sposobie załatwienia: 24.03.2022 r.
Dane dotyczące przebiegu postępowania:
PlikOpisRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (Petycja.pdf)Petycja.pdf 1990 kB2022-01-14 12:542022-01-14 12:54
Pobierz plik (Uchwała Nr 712.pdf)Uchwała Nr 712.pdf 219 kB2022-03-24 14:332022-03-24 14:33
Pobierz plik (Informacja o sposobie załatwienia petycji.pdf)Informacja o sposobie załatwienia petycji.pdf 320 kB2022-03-24 14:332022-03-24 14:33